X
Whats App
איך אני יכול לעזור לך

הסרת שיער בגוף

שיער מיותר בגוף לא אסתטי ומהווה מטרד שמעסיק אנשים רבים שלרוב מנסים שיטות כאלה ואחרות על מנת להיפטר ממנו. קיימות ברשותנו מספר טכנולוגיות להסרת שיער לטווח ארוך ביניהם לייזר דיוד בעל 3 אורכי גל, אינפא אדום IPL מהדור החדש ומחט חשמלית התאמת הטכנולוגיה למטופלת תלויה בלא מעט פרמטרים ביניהם: גוון העור והשערה, סוג השערה פלומתית או זיפית, גיל, שינויים הורמונליים ועוד.. המכשור המתקדם, ניסיון של שנים בשילוב עם התאמה מדויקת של סוג הטכנולוגיה ותוכנית הטיפולים למטופלת הם אלה שנותנים בסופו של דבר את התוצאה ויגשימו את החלום להיות חלקה מתמיד.

מגוון טכנולוגיות
לייזר דיוד רפואי 3 אורכי גל או IPL SHR רפואי

שיטת אלינור אסולין להסרת שיער

מאחר וצמיחת השיער מושפעת מגורמים גנטיים, פיזיולוגים, מצב הורמונלי ועוד.. כמות הטיפולים שנדרשת משתנה ממטופלת למטופלת. חשוב לציין שהגוף בנוי להצמיח שיער. אנחנו החלטנו שזה לא אסתטי ומסירים אותו בכל מיני אמצעים. מנגד הגוף תמיד ינסה לשקם את עצמו ולהצמיח שוב שיער כל פעם מחדש ולכן לא קיימת הסרת שיער לצמיתות ותידרש תחזוקה תמידית וטיפולי ריענון מעת לעת. על מנת לקבל תוצאה משביעת רצון של כ 50% ויותר מכלל השערות נדרשים 6 טיפולים. עלות הטיפולים תלוי במספר האזורים שהמטופלת מעוניינת בהם. לאחר 6 טיפולים תעבור המטופלת להסרת שיער תחזוקתית-טיפולי ריענון ותשלם על כל טיפול בנפרד.

לקוחות מספרים

לקוחות מספרים על הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער ב-INFINITY, בשיטת אלינור אסולין, משלבת טכנולוגיות הכי מתקדמות בתחום, צוות מקצועי על בסיס תוכנית מותאמת אישית להשגת התוצאות לאורך זמן ותחזוקתם. הטיפולים והטכנולוגיה מתאימים לכל סוגי העור והשיער.